Administratie - Facturatie
Claudia Heijerman
Klantvriendelijkheid is ook maatwerk bij facturatie, dat is iets waar we onze klanten graag en goed mee van dienst kunnen zijn.
Samen met mijn collega's ben ik verantwoordelijk voor de administratie, facturatie, de daaruit voortkomende werkzaamheden en de telefonische afhandeling. Waar nodig spring ik bij op de receptie.
Hoe ziet jouw dag eruit?
Mijn dag start met een bakje koffie en daarna uit de startblokken: Mail, telefoon, facturen; het is maar net wat er op dat moment binnenkomt of klaarstaat.
Wat is het leukste aan je baan?
Op een gedeelde 1ste plaats; de wisselende dagen met verschillende werkzaamheden én de fijne collega's.
Het beste advies dat je ooit hebt gekregen:
Volg je intuïtie, deze is meestal goed.
Energie, dat krijg jij van:
Een heerlijke zonnige dag!
Waar ben je trots op?
Op onze kinderen die ondanks deze Coronatijd alles zo goed weten te doorlopen. En in het algemeen eigenlijk op iedereen die bereikt wat er binnen zijn vermogen ligt.
Team Verno in een notendop:
Een gezellig, leerzaam bedrijf met veel inzet voor & door collega’s.
Natuurlijk, de klant is koning. Maar hoe speel je dat klaar?
Klantvriendelijkheid; begrip tonen als er iets mis gaat, zoeken naar oplossingen en altijd een stap extra doen. Maar klantvriendelijkheid is ook maatwerk bij facturatie, dat is iets waar we onze klanten graag en goed mee van dienst kunnen zijn.
Wat is de grappigste blunder die jij ooit tijdens je werk maakte?
Een collega op iets wijzen en het vervolgens zelf net zo hard fout doen. Oeps..!
Wat zou jij voor je werk nog graag eens willen leren?
Alles wat leuk en interessant is! Ik leer tenslotte nog steeds elke dag.
Waar mogen je collega's jou voor wakker maken?
Nergens voor, laat me alsjeblieft slapen haha!