Meer verno.

Achter de schermen.

Verno vorm
Dirk-Jan Volbeda.
Commercieel Medewerker Binnendienst

Dirk-Jan Volbeda

Er heerst hier echt een 'wij-gevoel'; iedereen heeft dezelfde intentie om dagelijks onze klanten zo goed als we kunnen te helpen. We helpen onze klant hoe we zelf ook geholpen willen worden.

Ik werk sinds 2,5 jaar bij Verno als Commercieel Medewerker Binnendienst. Mijn werk bestaat onder andere uit het behandelen van vragen, opdrachten en offertes die binnenkomen via telefoon, webshop of onze online chat.

Hoe ziet jouw dag eruit? 
Geen dag is hetzelfde (de dag loopt anders dan ik van tevoren dacht) maar ik heb wel een vrij vaste dagindeling. Ik begin de dag met het verwerken van binnengekomen mails, zoals webshopaanvragen, offerteaanvragen en vragen van klanten en collega's. 
Op woensdag neem ik altijd de planning over voor Verno Toiletverhuur. Op zo'n dag is het veel schakelen tussen de planning en mijn binnendienst functie. Daarnaast heb ik dagelijks contact met de vestigingsleiders om ze te ondersteunen bij hun commerciele taken en bezoek ze ca. 5 keer per jaar op hun vestiging. Kortom; een veelzijdige functie met volop afwisseling. 

Wat is het leukste aan jouw baan? 
Ik vind het klantcontact echt het leukste, zowel telefonisch als per mail. Het maken van de offertes vind ik ook heel leuk, omdat het vrijwel altijd maatwerk betreft en dus geen offerte gelijk is. Als zo'n offerte doorgaat geeft dat een goed gevoel. 

En wat het minst leuke? 
Ik kan eigenlijk weinig benoemen. Soms vind ik het wel lastig dat ik niet op alle technische vragen meteen een antwoord heb. Gelukkig heb ik een grote groep collega's om mij heen die mij hier graag alles over vertellen. Zo leer ik er iedere dag wat bij! 

Wat was je eerste indruk van Verno? En, hoe kijk je nu naar de firma?
Mijn eerste indruk van Verno was "een mooie organisatie met groeipotentie". Ik kijk erg positief naar de organisatie, ik ervaar echt een "wij-gevoel"; iedereen heeft dezelfde intentie om dagelijks onze klanten zo goed als we kunnen te helpen. We helpen onze klant hoe we zelf ook geholpen willen worden. 

Welke eigenschappen komen je goed van pas in je werkzaamheden? 
Ik heb veel energie en ben enthousiast. Ik denk dat die eigenschappen zeker helpen in mijn contact met klanten. 

Welk advies geef jij nieuwe Verno-collega's?
Kom zeker bij ons werken! Sta open voor een mooie uitdaging en werk met een leuke groep collega's. 

Wat is de grappigste blunder die jij ooit tijdens je werk maakte?
Het was geen grappige blunder, maar een foutje. Een klant wilde 2 toiletten op een adres in Winschoten en ik had een offerte gemaakt voor hetzelfde adres maar dan in de stad Groningen. Gelukkig is het goed gekomen door de hulp van de collega's in Groningen.  

Wat zou jij graag voor je werk nog eens voor je werk leren? 
Ik zou wel graag eens wat machines willen besturen, zoals bijvoorbeeld een graafmachine of kniklader. Misschien komt  het er ooit nog van. 

Waar mogen je collega's jou voor wakker maken? 
Ik blijf liever slapen, maar als het echt moet kunnen ze me wakker maken voor een voetbalreisje naar Barcelona, Londen, Liverpool of München.

Pagina delen.